mercredi 3 juin 2009

fanolorana



Pejy fanolorana


Tsy nisy na hoviana na hoviana ara-nofo sy ara-tantara i Jesoa,be loatra ny porofo sy ny fisandohana ara-tantara noho izany, izay ho hitanao ato ny ankapobeny.


(Ceci est l'e-mail que j'ai envoyé à toutes les adresses e-mail à ma disposition.Veuillez m'excuser si son contenu ne vous concerne pas.Si vous etes Chrétien,et que vous vous sentez offensé,je vous prie de faire preuve de tempérence comme les incroyants qui supportaient sans cesse l'assaut incessant des évangélisateurs."Supportons nous donc les uns les autres,ou sinon taisez-vous aussi comme nous nous taisons .Ne faites plus entrer dans la tete de nos compatriotes par effraction vos évangiles,mais si en connaissance de cause,c'est à dire par la raison,ils les adoptent,je ne suis pas contre.Jusqu'ici,c'est loin d'etre le cas.Merci d'avance! )

Bonne résolution de l'an 6 de l'ère post-Chrétienne.

Je suis au courant de l'aspect très séduisant de la doctrine chrétienne,son côté pacifique et rassurant.Je sais très bien ce que represente le "Christ",personnage central sans qui,tout est vanité dans le christianisme.J'ai même goûté au "salut" proposé par la foi en lui.On ne se lasse pas d'y méditer,de s'en impregner...tout semble beau,magnifique...on finit par croire qu'on "vit en abondance" ayant "la vie éternelle" en poche,on respire mieux en sachant que l'enfer est desormais "pour les autres",pas pour soi!

C'est comme ça qu'on devient militant chrétien ,ayant reçu la meilleure chose qui soit,en partageant sa foi pour que les autres soient aussi sauvés comme nous.C'est comme ça que sont niés,écartés par tous les moyens,tout ce qui va à l'encontre de cette doctrine chrétienne,y compris le bon sens ,liberté intellectuelle la plus élémentaire.Et quand je dis, tous les moyens c'est bien par tous les moyens.

Mais malheureusement,peu importe mes sentiments,peu importe la "beauté" que le christianisme nous offre à voir de sa philosophie;peu importe son importance psychologique pour vous et moi,nos sincèrités;peu importe le nombre de martyrs réels ou supposés en son nom ;peu importe le statistique qui lui reconnait un nombre élevé d'adhérents;peu importe sa longéivité qui est de plusieurs siècles....une chose est sûre:
le christianisme ne résiste pas à la raison,il ne resiste pas à l'examen historique qui,au contraire, lui rend un verdict très sévère.Il ne se défend ,et ne le peut que par la "foi" qui est desormais devenue un simple outil d'obscurantisme,un cynique et regretable refuge s'opposant à la raison ,à chaque fois que celle-ci la dérange..

Autant dire que le christianisme dont nous sommes familier,n'est qu'un héritage de falsifications historiques,et à ce titre ne mérite que mépris en sachant son rôle dans l'abus de crédulité popolaire.Nous pouvons dire,et croire ce que nous voulons,
celà ne change rien à rien à la vérité historique;celà ne change rien à rien aux usurpations,falsifications,destructions,persécussions commises par les "anciens de l'Eglise",dont nous sommes devenus les héritiers malgré nous.

Voyez vous combien sont graves et sérieuses les conclusions auxquelles sont arrivés les opposants avec qui j'exprime les mêmes affirmations comme quoi la vérité est implaccable ,les preuves des falsifications sont indéniables,les preuves de l'inexistence historique de Jésus sont irréfutables.... !Et je rajoute que,avec la manière dont on nous présente la foi chrétienne,elle doit être " sans défaut ni ride ".Or ,indulgent par nature,,je tolérais de " petites " imperfections scripturaires par-ci et par-là,mais maintenant ,avec la certitude qu'il ne s'agit pas du tout d'imperfection,mais plutôt de falsifications et d'ignobles tromperies ,alors je dis ça suffit !

Il va donc falloir être sûr de ce qu'on soutient avant de publier quoi que ce soit,surtout pour des questions dont les enjeux sont de taille comme ceux du christianisme,puisqu'il s'agit pour le chrétien de l'illusoire " vie éternelle " donc la continuation de la "gachie" ou enfin une vie terrestre raisonable privée de " castration ".

Dans ces quelques pages ,j'essaye de mettre à disposition de mes compatriotes une version avec traduction "grossière" du site internet de Luigi Cascioli sur ces questions.Je note tout de suite que s'il vous est plus aisé de les lire en version originale ou en d'autres langues Européennes,n'hésitez pas à consulter directement le site:http://www.luigicascioli.it/.Entendu qu'il s'agit d'un site parmis d'autres abordant la question,mais qui a le mérite d'être clair et audacieux comme j'aime.Je vous encourage de vous procurer le livre "La fable de Christ" écrit par Luigi cascioli d'une part,et d'autre part le livre intitulé "la bible dévoilée" écrit par Neil Asher Silberman et Israel Finkelstein.Ce ne sont pas les seuls,mais c'est le minimum.

A noter aussi que je fais la traduction en fonction de ma disponibilité,j'en rajouterai au fûr et à mesure.Je veillerai à ce que d'améliorations soient apportées,des liens étofferaient ce modeste site.

Mes remerciements pour Mr Cascioli et sa famille pour m'avoir accordé autorisation de traduire et publier le contenu
du site,ainsi que le livre dénonciation : " La Fable de Christ "



Mail= tsinisijesoa@yahoo.fr
Site= http://www.geocities.com/tsinisijesoa/fanolorana.html



Dia faly manolotra anao an'ity vohi-kala tsotsotra ity ny tenako amin'izao fotoanan'ny krismasy 2005 izao.Fomba fiteny zary mahazatra ny hoe :"arabaina tratry ny Noely",ka aoka tsy hahagaga anao raha mirary fiadanana sy fahasalamàna ho anao toy izay koa aho na dia zavatra hafa dia hafa nohon'ny ampoizinao aza no ho hitanao ato.(Raha tianao ny mamaky izany avy hatrany dia jereo eto)




Ny dinidinika azoko atolotra ,ary tiako atolotra sy tsy maintsy atolotro ato moa dia mikasika ny momba ny finoana kristianna izay mahazo vahana tokoa eto Madagasikara sy any amin'ny tany mahantra maro.Na dia tsy marina aza ny fiheverana fa ny finoana kristianna dia vato misakana ho an'ny fivelaran-tsaina sy ny fandrosoana,dia azo lazaina fa mandray anjara lehibe amin'izany izy.Ny amin'io nefa dia adihevitra azo atao amin'ny pejy hafa na fotoana hafa,fa ny zavatra eritreretiko ho ambony ka nanaovako an'ity vohi-kala kely ity dia noho ny fitiavana ny fahamarinana fotsiny ihany ka mba tsy hitohizan'ny famahanan-dalitra.

Ka azoko natao dia azoko natao tokoa ny nanao fikarohana manokana,kanefa tsapako fa efa betsaka ny voakaroky ny hafa sy ny ranomainty efa nolanian'ny mpino sy ny mpanohitra .Ka ataoko fa tsara raha mandika amin'ny tenin-drazako fotsiny an'izay tsapako fa tena mavesa-danja kanefa mety ho ilain'ireo izay tsy miteny frantsay firy.Ka dia ialàko tsiny mialoha eto satria sarotra tokoa ny handika tsy misy raraka ny teny vahiny fa dia alaina ara-keviny eo izy.
Na izany aza anefa dia hasiako fanazavàna araka izay azoko atao ombieny ombieny,ka ho marihiko eny ihany.Hasiako teny frantsay kely ihany koa raha ilaina izany,ary farany dia havelako ho teny frantsay ny simbon-tsoratra sasany mba ahafahan'ny tsirairay mahazo azy amin'izay fomba niandohany.

Ka izy ity moa dia tsy vita malaky,fa ataoko tsikelikely,ka noho izany dia tsikelikely no hiampy ny lahan-tsoratra .Omeko eo ihany koa nefa ny rohy any amin'ny vohi-kala hafa nangalàko azy,mba ahafahan'izay te hamaky izany amin'ny teny frantsay na italianna na anglisy.



Votoatin-dinika


Tsotra dia tsotra=Tsy nisy i Kristy,i Kristy araka ny toetrany voatantaran'ny testamenta vaovao.Izany dia efa nisy nanamporofo,ary azoko,azonao porofoina amin'ny fomba rehetra,eny fa na dia amin'ny alalan'ny baiboly fotsiny aza.Izany no tanjon'ity dinika ity ,dia ny hanome ny ampahany ihany amin'izany porofo izany.Anjaranao ny minia manankipy maso sy manampi-tsofina,nefa na inona na inona fanapahan-kevitrao dia tsy hampisy ny tsy misy akory izany.
Rehefa tsy azo iadian-kevitra ny porofo fa miharihary toy ny vay an-kandrina dia anao sisa ny safidy.Ny zavatra mampalahelo fotsiny dia ny fomba fanaon'ny kristianna izay mihezaka ny hanampi-maso ny olona mba tsy ahitàny ireny porofo ireny:-1) amin'ny alalan'ny fampirisihina ny olona hijery amin'ny "masom-pinoana" ,sy ny fameperana ny olona tsy hampiasa ny "fahiràtana" (raison)-2)amin'ny alalan'ny fampihorohorona mikasika ny fisian'ny "afo tsy maty mandrakizay"-3)amin'ny alalan'ny fandroahana tsy ho zana-piangonana (excommunication) sy amin'ny alalan'ny fandoram-belona (buchers)sy ny fampijaliana(tortures) isan-karazany tamin'ny andro taloha.-4)amin'ny alalan'ny eson-teny sy jery vilana,ary ny ompa fanaon'ny kristianina an'ireo mpanohitra na hafa fijery eo anivon'ny fiaraha-monina toy ny hoe diabolika,satanika,mpamosavy,mpanompo sampy SNS SNS.



Fampidiran-kevitra


Eto dia tiako ny mampiseho ny hevitra mba nampidiriko tany amin'ny dinidinika ambohi-kala iray, ary hitako fa tena manipika indrindra ny fomba fanasemporan-tsaina fanaon'ny kristianina.Ka ny mpandray anjara eto dia i XXX (tsy mpino fa manatsafa),ary ny faharoa kosa dia i LR izay mpino sy mpampiely filazan-tsara.

Hoy i XXX:
-Misy tsy mazava ity e,izay mahafantatra fa tena vaky ny lohako:
-I Matio milaza fa i Jesoa dia teraka tamin'ny andron'i Heroda izay maty tamin'ny taona moins quatre(-4)
-I Lioka kosa mampiteraka an'i Jesoa tamin'ny andron'ny recencement ,izany hoe plus six.(+6)
Dia atao ny kajy dia hita fa misy 10 taona be izao ny elanelany.
Dia iza ary no tena evanjely amin'ireo??
Ny an'i Matio izay vovolombelona nahita maso sa ny an'i Lioka nanao fanadihadiana lalina sy nanontany vavolombelona nahita maso ny zava-niseho?

Dia ahoana koa ary ilay circuit an'i Jesoa fa tena sport be?Rehefa ampitoviana ny voyagen'ny sainte famille dia tena mifandipatra be mihitsy.Ny an'i Matio nalefany nitsekaraka nankany Ejipta ry zareo,ny an'i Lioka kosa tonga dia naveriny direkta any Nazareta rehefa teraka i Jesoa.

Sa raha entina amin'ny finoana izany rehetra izany dia mety ho azo ekena ihany? ;-).

Dia hoy no navalin'i LR:
1) Heroda iza io resahinao io? Ny taona nahaterahan'i Jesoa aloha dia tsy hain'olombelona, ary ny andro koa dia tsy 25 Desambra.

Atao inona anefa izany? Ampy ahy ny fahafantarako fa tonga namonjy antsika izy, ary mbola hiverina haka antsika. Tsy ilaiko fantarina akory hoe rahoviana. Ny adihevitra tsy ahitan-tsoa ankoatr'izay tsy dia ilaiko loatra satria manome vahana fifanjevoana.

2) Voasoratra ao @ Likoa mihitsy ve hoe avy hatrany dia "direkta nankany Nazareta rehefa teraka Jesoa?". Sao dia mba noforoninao io fa ny Baiboly vakiako tsy misy an'izany? (NIV, KJV, NKJV, NLT, ASV,...)

Ka betsaka no azo lazaina ny amin'ny valin-teny nataon'ny kristianna LR,fa ny tsara ho marihina fotsiny dia ny fomba fihetsika mahazatra ataon'ny kristianna rehefa tratran'ny fanontaniana mahavàka ny loha izy.
(Izany rahateo no nahatonga ilay fitenenana zary ohabolana hoe:"Mistery izany zanako hoy i Maopera").Ka raha fehezina ny momba izany dia,maka fahalalahana be ny kristianna isaky ny misy irika anamarinany ara-tsiansa na ara-tantara ny finoany.Fa rehefa mifanena amin'ny "mpaka kitay" kosa izy dia mivoaka foana ny fitenenana toy io voalàzan'i LR io,izay averiko eto:
"Atao inona anefa izany? Ampy ahy ny fahafantarako fa tonga namonjy antsika izy, ary mbola hiverina haka antsika. Tsy ilaiko fantarina akory hoe rahoviana. Ny adihevitra tsy ahitan-tsoa ankoatr'izay tsy dia ilaiko loatra satria manome vahana fifanjevoana".
Ity manaraka ity kosa indray dia toy ny mandrisika ny olona tsy hampiasa ati-doha mihitsy,fa hihaino fotsiny izay voasoratra,ka noho izany indrindra no ahafahana miteny fa fanambotrian-tsaina ny finoana kristianna.
" Voasoratra ao @ Likoa mihitsy ve hoe avy hatrany dia "direkta nankany Nazareta rehefa teraka Jesoa?". Sao dia mba noforoninao io fa ny Baiboly vakiako tsy misy an'izany? (NIV, KJV, NKJV, NLT, ASV,...)"




Ka noho izany no anisan'ny nanapahako hevitra ny hanome araka izay azoko atao eto ireo lahantsoratra azoko nadika,fa mbola hiampy tsikelikely ireo,ka dia manantena anao mpamaky hahazo fahafaham-po.

Tapitra eto ny pejy
fanolorana,raha tianao ny hanohy ny famakiana dia tsindrio eto



Raha te hanoratra ianao dia indro ny adiresy mailaka tsindrio eto.

Raha misy moa havanana kokoa amin'ny famakiana teny vahiny dia indro omeko eto ny rohy hamakiana izay mivantana:tsindrio eto.
Ampirisihiko toy izany koa ny fividianana ary ny hamakiana ny boky nosoratany mitondra ny lohateny hoe
"La fable du Christ".Io no hitako tonga lafatra indrindra ny amin'ny fanankianana ny kristianisma( testamenta vaovao).

Ampirisihiko toy izany koa ny famakiana ny boky nosoratan'i Neil Asher sy Silberman mitondra ny lohateny hoe:"La bible dévoilée" izay mikasika ny testamenta taloha ka misoroka ny fivahana tokantompo (monoteisme) hatrany amin'ny fakany.

(Miverena any @ "Drafitra" mba ahafahana manohy ny vakiteny)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire